Бухгалтерам агропідприємств роз’яснили законодавчі зміни. ФОТО

     Для бухгалтерів агропідприємств провели фахове навчання, де спеціалісти компетентних органів роз’яснили деталі законодавчих змін та нововведень бухгалтерського обліку. Захід відбувся 7 лютого 2019 року в департаменті агропромислового розвитку.

     Директор департаменту Юрій Горбенко підкреслив, що завдяки злагодженій роботі бухгалтерів аграрного відомства та агропідприємств, минулого року вдалося залучити 137,3 млн грн на підтримку галузі АПК області з бюджетів усіх рівнів.

     Механізми державної допомоги аграріям розроблені таким чином, щоб кожен, хто працює на землі, міг нею скористатися: чи то на утримання корів або молодняку, на закупівлю техніки, будівництво, садівництво чи погашення кредитів. Пріоритетом залишається розвиток невеликих форм господарювання на селі. Особливе місце займає підтримка фермерів, які отримують державну допомогу за обробіток кожного гектару землі та бюджетну субсидію на члена фермерського господарства.

     Юрій Горбенко також розповів, що мав розмову із заступником Міністра аграрної політики та продовольства України Віктором Шереметою і директором господарсько-фінансового департаменту Мінагрополітики Багратом Ахіджановим, які повідомили, що уже сформовано порядки використання коштів. Усі минулорічні програми підтримки з державного бюджету будуть працювати і цього року. Наразі очікуються офіційні постанови Кабінету Міністрів України, які повинні бути затверджені 15 лютого цього року.

 

 

 

 

 

 

 

 

     Під час навчання, спеціалісти ГУ ДФС у Волинській області інформували про зміни до податкового законодавства. Зокрема, начальник відділу адміністрування податку на додану вартість та акцизного податку Галина Лазаренко роз’яснила зміни, які відбулися в частині адміністрування ПДВ. Детально про складання звітності по податках на землю, нерухомість та транспортний податок розтлумачила заступник начальника відділу організаційної роботи Олена Нікотіна.

     Плата за землю – одне із проблемних питань, яке виникає у сільгоспвиробників. Якими будуть умови у 2019 році розповіла завідувач сектору адміністрування місцевих податків і зборів, ресурсних, рентних та неподаткових платежів Оксана Лазарєва.

     Відбулися законодавчі зміни у складанні річної фінансової звітності на підприємствах. Аудитор ТОВ «ВСЕСВІТ-АУДИТ» Ольга Домбровська детально роз’яснила присутнім бухгалтерам як складати фінансову та податкову звітність у контексті змін.

     Окрім вищезгаданого, бухгалтери агропідприємств дізналися про основні помилки, які виявляються в процесі проведення перевірок дотримання законодавства на підприємствах. Начальник відділу по роботі з персоналом Волинського обласного центру зайнятості Руслана Клімова інформувала про порядок ведення трудових книжок та іншу кадрову роботу.

     На завершення навчання, представники банківських установ розповіли про умови кредитування діяльності підприємств.

Галина Лазаренко

 

Олена Нікотіна

 

Оксана Лазарєва
Ольга Домбровська

 

Руслана Клімова