«Дари Волині» відвідали Париж. ФОТО

     Волинське підприємство «Дари Волині» відвідало виставку SIAL в Парижі. Українська Асоціація ягідників підготувала шістьох ЯГІДНИКІВ УКРАЇНИ (які, до речі, пройшли до того відбір і з 47 претендентів!) до участі у світовій виставці харчових продуктів, яка проходить лише раз у два роки у столиці світової кулінарії. Участь української спільної делегації відбувалася за підтримки ITC (Міжнародного Торгового Центру (офіс у Швейцарії).

     З неділі 21 жовтня по п’ятницю 26 жовтня 2018 року Париж був переповнений гурманами: кулінари, пекарі, виробники соків, м’ясної та рибної переробки, ті, хто вирощують і ті, що переробляють, ті що продають.

     Участь у заході взяла заступник директора «Дари Волині» Тетяна Пилипович.

     В рамках виставки відбулася перша, але дуже серйозна ділова зустріч з президентом корпорації з Великобританії, який зацікавився підприємством і запланував візит весною наступного року на Волинь. І напевно з його легкої руки покотилися далі з усіх країн: Алжир, Індонезія, Японія, США, Канада, Німеччина. Тетяна Пилипович побачила і скуштувала вишукані соки, смузі, джеми, торти, круасани, сушені фініки, меди, горішки, устриці, ковбаси і паштети, горілки і вина. «Гарно презентують себе переробні підприємства. Як працює маркетинг! Така школа для бізнесу! Для загального розвитку раджу усім, хто представляє харчову промисловість або хто близько навіть біля неї обов’язково відвідувати подібні виставки, зокрема SIAL – найкращий!», - резюмувала Тетяна Пилипович.

     Для себе зробила резюме: світ, насправді, уже наївшись продукції з усіма добавками харчовими, ХОЧЕ ЇСТИ СМАЧНО І КОРИСНЕ! Перше запитання до переробників і не лише ягоди – ЧИ ЦЕ БЕЗ ЦУКРУ? Цукор – це «біла смерть» і незабаром  у розвинутих країнах у громадських місцях, зокрема, будуть забороняти вживання цього шкідливого (бо приводить до безлічі хвороб) продукту. Тому без цукру соки, цукерки, випічка та інші продукти, зокрема снеки – це вже сьогодні і завтра актуальні для споживання. За них готові платити. На них сьогодні черга до підписання контрактів. Ви будете круті, коли у вас безглютенові продукти. А ще крутіші, коли ваш продукти, маючи вищезгадані характеристики, запаковані і мають вже маркетингові напрацювання.

     Участь у таких заходах – це неоціненний досвід. Розпочалася робота після виставки, яка є не менш важливою.