Володимир-Волинська птахофабрика почала виробляти курятину без антибіотиків

     Група компаній OPENMIND виводить на український ринок новий бренд «Епікур» – куряче м’ясо без антибіотиків та стимуляторів росту. Курку для нового бренду вирощують на Володимир-Волинській птахофабриці. Шлях продукту від птахофабрики до полиці супермаркету займає добу. Свіжість продукту гарантується бар’єрним лотком зі щільною верхньою плівкою.

     «Вирощування курки без антибіотиків, стимуляторів росту, з дотриманням повної біобезпеки досягається суворим контролем на всіх етапах виробництва. При вирощуванні зернових, обов’язкові регулярні лабораторні дослідження вхідної сировини на наявність мікотоксинів та інших шкідливих бактерій», – говорить генеральний директор Володимир-Волинської птахофабрики Аліна Сич.

     Перша партія курятини «Епікур» потрапила на полиці магазинів мережі «Фуршет» наприкінці грудня, і невдовзі бренд з’явився в мережах «Ашан», «Мегамаркет» і багатьох точках продажів у Центральній, Західній та Східній частинах України.

     Ціна курятини «Епікур» в середньому на 20% вища за вартість звичайного курячого м’яса.

     В компанії зазначають, що додаткове фінансування від Safedam дало змогу використовувати у виробництві нові технології та інноваційне обладнання.

     Влітку 2017 року голландський фонд Safedam уклав угоду з придбання 20% акцій Владимир-Волинської птахофабрики.

     ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» входить в групу OPENMIND та є одним із найбільших виробників курятини в Україні.

     До інфраструктури фабрики входять 100 пташників, розташованих на 11 майданчиках з вирощування птиці, власний забійний цех, комбікормовий завод і сільгосппідприємство. Має 6 філій: у Володимирі-Волинському, Львові, Києві, Вінниці, Житомирі, Харкові.

                   

 

                                                                                                                                                 За інформацією журналу Landlord